Nieuw bestuur en commissies

de plek voor bestuursmededelingen, veranderingen op de site enz.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
BEN B
105,2 kW
Berichten: 653
Lid geworden op: do 09 dec, 2004 9:55
Locatie: Amersfoort

Nieuw bestuur en commissies

Bericht door BEN B »

Beste leden,

Wij zijn als bestuur erin geslaagd om ook de komende jaren voldoende vrijwilligers vanuit de club te betrekken bij bestuurs -en commissiefuncties.

Graag informeer ik jullie dan ook over de bestuurswijzigingen en wijziging toercommissie per 9 maart aanstaande. Indien de ALV akkoord gaat met de verkiezing van de desbetreffende bestuursfuncties zal het bestuur er als volgt uit gaan zien;
Voorzitter ; Willem van den Berg
Secretaris ; Ernst Orlemans
Penningmeester ; Han Walhof
Algemeen bestuurslid ; Huib Moerman

Public Relations ; Ben Boer
Toercommissie ; Staat nog open! (is gecorrigeerd 27/02/13)
Technische commissie ; Willem van der Vlis
Evenementen commissie; Audrey Geiger

Webmaster ; Patrick de Jong en Rik Binkhorst

Hiermee lijkt de toekomst van onze Fazerclub weer veiliggesteld en heb ik alle vertrouwen dat de genoemde functies adequaat ingevuld zullen worden.

Ik wens allen heel veel succes de komende jaren!

Met vriendelijke groet,
Ben Boer

Voorzitter A.F.C.N.
Gebruikersavatar
Frans-V
110,3 kW
Berichten: 4652
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 16:23
Locatie: B. op Z
Contacteer:

Re: Nieuw bestuur en commissies

Bericht door Frans-V »

Nu maar afwachten of de A.L.V. daar goedkeuring aan geeft,een BLAUWE als voorzitter en een ROOIE voor de techniek...He wat is dat toch een rustgevend gevoel.... \:D/
Fris en fruitig zullen we er zijn :brushteeth: ..GR F3
Vriendelijkheid weggeven is moeilijk;je krijgt het bijna altijd terug.....gr F3/FxtFF
Gebruikersavatar
Fuel Supply
105,2 kW
Berichten: 275
Lid geworden op: do 10 mar, 2011 13:23
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Re: Nieuw bestuur en commissies

Bericht door Fuel Supply »

Na een gezellige ALV waarin door de aanwezige leden is gestemd over de vrijgekomen plaatsen in het bestuur kan ik met trots meedelen dat alle kandidaten unaniem zijn gekozen :cheers: :cheers:
Mede omdat Patrick heeft besloten om nog een jaar als algemeen bestuurslid aan te blijven bestaat het bestuur zoals het volgens de statuten hoort uit 5 personen, wat bij een evt. stemming binnen het bestuur altijd tot een meerderheid zal leiden.

Het nieuw gekozen bestuur ziet er dus inderdaad uit zoals de scheidende voorzitter Ben hierboven al heeft gemeld, met dien verstande dat Patrick de Jongh er nog tussen wordt gezet als algemeen bestuurslid. :thumbup:

Voor de Redactie (die Patrick nu ook nog verzorgd) is er al interesse getoond, daarover zal ik direct meedelen indien er meer over te melden valt.

Met vriendelijke groet, Willem :pirate:
voorzitter AFCN
Haast je als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt.
Gebruikersavatar
Fuel Supply
105,2 kW
Berichten: 275
Lid geworden op: do 10 mar, 2011 13:23
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Re: Nieuw bestuur en commissies

Bericht door Fuel Supply »

Een goede week na de ALV wil ik als kersverse veurzittert nog even een dankwoordje richten aan de afzwaaiende Toerchief Gert en Techchief Michel, die beiden verhinderd waren om de ALV bij te wonen.
Even de keel schrapen, en een slokje water ..... ( gorgellll ) ...
Heren, bedankt voor jullie inzet voor de Fazerclub de afgelopen jaren! :thumbup:

We hebben PostNL bereid gevonden om bij jullie thuis een envelop met waardebon te bezorgen. Wel hebben we het vermoeden dat de erbij horende fles wijn door de postbode's van respectievelijk Bergen op Zoom en Sprang-Capelle zzzelf is genuttigd, de boefjes! :xmas14: :violent1: :toothy8: Flauwe smoes, paste niet door de brievenbus of zoiets ... :drunken:

"Ein Bier oder eine Schnapps" dan maar tijdens het volgende evenement? :lol:

Grtz., Willem :pirate:
Voorzitter AFCN

PS; Wil jij over een jaar of 3 ook zo in het :glasses7: zonnetje :glasses7: staan? We zoeken nog een nieuwe chief voor de Toercommissie, dus eh .... ;-)
Haast je als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt.
Gebruikersavatar
SilverTip
110,3 kW
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 22:06
Locatie: Tilburg

Re: Nieuw bestuur en commissies

Bericht door SilverTip »

Beste Willem,

Nogmaals van harte met je benoeming.

Dank je wel voor het bedankje, ik heb het echter altijd met veel plezier gedaan en was meestal degene die het hele weekend
in het buitenland met zwarte handen rondliep :-?
Gert en ik hebben veel plezier gehad met het samen maken van de routes, Gert in TomTom en ik kopieerde ze dan in Mapsource,
beiden met leesbrillen op en dan verschrikkelijk verwend worden door de "catering" van Hennie :xmas14:
Ik was altijd weer verbaasd hoe Gert de mooiste wegen wist te vinden en om wist te zetten in mooie routes.

Nicolette en ik zijn er bij het Fazerweekend bij en proberen in april de route mee te rijden.

Gr,

Michel
Leven in het moment, reizen en samen genieten, morgen kan het ineens anders zijn.....
Gert Roelofs
105,2 kW
Berichten: 248
Lid geworden op: wo 05 aug, 2009 19:21
Locatie: Bergen op Zoom

Re: Nieuw bestuur en commissies

Bericht door Gert Roelofs »

Hallo Willem,

Leuk dat je aandacht besteedt aan het werk wat Michel en ik voor de club gedaan hebben. Ik en Michel hebben met plezier de tochten gemaakt. Niet alleen bij mij thuis was de catering goed, maar Michel en Nicolette kunnen er ook wat van.
Ik hoop in ieder geval dat de leden van de toertochten hebben genoten.
Helaas kan ik door de vele bezigheden binnen en buiten mijn werk niet langer me op dezelfde intensieve manier met mijn hobby's bezig blijven houden en moet ik het wat rustiger aan doen. Dat is dan ook de reden dat ik, naast het neerleggen van verscheidene functies, ook de coördinatie van en het uitzetten van toertochten niet langer kan blijven doen.
Ik ga wel zoveel mogelijk tochten mee rijden en heb nog wel een nieuwe tocht voor West-Brabant en een voor midden Nederland gemaakt. Zodra ik deze uit heb geprobeerd zal ik je deze wel toesturen om te gebruiken voor de club. (Ik kan het toch weer niet laten)
We zien elkaar met een van de toertochten.
Komende zaterdag gaat waarschijnlijk niet lukken, want ik moet eerst nog wat verbouwen aan de woning van mijn zoon.

Groetjes
Gert
wimvandervlis
105,2 kW
Berichten: 249
Lid geworden op: za 09 jan, 2010 16:59
Locatie: Westland

Re: Nieuw bestuur en commissies

Bericht door wimvandervlis »

Michel bedankt voor de tip :notworthy:

Bij een weekend waarbij ik meega zal ik een pot garagezeep meenemen :lol:
Helaas kan ik niet zoals jij een rijdende gereedschapskist meenemen (sorry als ik je mooie Peugeot beledig :-" ) maar je auto bevatte veel gereedschap.
Ik moet mij beperken tot een basispakketje wat in mijn buddy past (met pot garagezeep). Ik heb namelijk niet de luxe om met de auto met motoraanhanger te komen.

Ik zal proberen een goede invulling te geven aan de technische commissie, maar voor ik jouw kennis over de verschillende Fazers heb zal er best wel wat tijd overheen gaan :!:
Als je nog een tip heb waar ik wat van die kennis kan opdoen, hoor ik het graag.

Tot een volgende rit of weekend,

Wim
FZS 600 en 4 XS-en
1978 tot 1982
Gebruikersavatar
SilverTip
110,3 kW
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 22:06
Locatie: Tilburg

Re: Nieuw bestuur en commissies

Bericht door SilverTip »

wimvandervlis schreef:Michel bedankt voor de tip :notworthy:

Bij een weekend waarbij ik meega zal ik een pot garagezeep meenemen :lol:
Helaas kan ik niet zoals jij een rijdende gereedschapskist meenemen (sorry als ik je mooie Peugeot beledig :-" ) maar je auto bevatte veel gereedschap.
Ik moet mij beperken tot een basispakketje wat in mijn buddy past (met pot garagezeep). Ik heb namelijk niet de luxe om met de auto met motoraanhanger te komen.

Ik zal proberen een goede invulling te geven aan de technische commissie, maar voor ik jouw kennis over de verschillende Fazers heb zal er best wel wat tijd overheen gaan :!:
Als je nog een tip heb waar ik wat van die kennis kan opdoen, hoor ik het graag.

Tot een volgende rit of weekend,

Beste Wim,

Dank je wel voor het compliment, maar jij hebt best een hoop kennis hoor :thumbleft: Ik ben er zeker van dat jij met gemak het stokje van me over kunt nemen.
Mocht je nog een keer van gedachten willen wisselen over de invulling dan help ik je uiteraard graag :-D

Wim

Ook wanneer ik alleen met de motor ging, had ik het meest voorkomende gereedschap in mijn tanktas, men was verbaasd wat daar allemaal uitkwam.
Je gaat je hier zeker goed mee redden, ik ben dan ook blij dat jij dit traject op je hebt willen nemen en ik ben er zeker van dat je er iets moois van gaat maken :bounce:

Levert je een hoop gratis bier op tijdens de weekenden..... :xmas14:

Gr,

Michel
Leven in het moment, reizen en samen genieten, morgen kan het ineens anders zijn.....
wimvandervlis
105,2 kW
Berichten: 249
Lid geworden op: za 09 jan, 2010 16:59
Locatie: Westland

Re: Nieuw bestuur en commissies

Bericht door wimvandervlis »

Michel, bedankt voor je reactie :notworthy:

En bier wat moet ik daar van zeggen, moet oppassen dat mijn broek blijft passen ;-)
Maar een apart biertje zal ik echt niet afslaan...
FZS 600 en 4 XS-en
1978 tot 1982
Gebruikersavatar
BEN B
105,2 kW
Berichten: 653
Lid geworden op: do 09 dec, 2004 9:55
Locatie: Amersfoort

Re: Nieuw bestuur en commissies

Bericht door BEN B »

Beste motorvrienden,

Na 14 dagen 'internet on black' (zie bericht forum elders) ook hier nog maar even reageren op de geslaagde A.L.V.

Ik was ook blij met de goede opkomst ondanks het minder plezierige weer. Daarnaast hebben we kunnen schakelen met z'n allen en staat er weer een volwaardig bestuur. En dat zijn weer allemaal vrijwilligers die hun tijd en energie in onze club steken, geweldig!

Tijdens de A.L.V. heb ik als voorzitter, namens het bestuur, een dankwoord gericht aan alle vrijwilligers die het afgelopen jaar weer actief waren binnen onze club. Daarbij hebben wij enkele mensen naar voren gehaald en bedankt met een bloemetje en/of een goede fles wijn. Speciaal hebben wij Gert en Michel (niet aanwezig bij ALV) genoemd/geroemd en bedankt voor hun inzet omdat zij per ALV 2013 gestopt zijn met hun activiteiten voor onze club. En zo te lezen is de enveloppe inmiddels goed aangekomen bij beide heren, het is jullie gegund!

Afscheid nemen als 'voorzitter' was toch wel even een moment voor mij om bij stil te staan. Drie heel snelle jaren waarbij veel is gebeurd binnen onze club, zaken die zijn veranderd, nieuwe ideeën zijn omgezet in acties/afspraken/evenementen etc. maar vooral het realisme, realisme dat wij als club bestaansrecht hebben blijft mij bij. Niet alleen naar het verleden maar vooral naar de toekomst! Daar ben ik heel blij mee en kunnen we als club trots op zijn!

Ja, ook ik kreeg een envelop met een waardebon van het nieuwe bestuur. Ben ik blij mee en heb al weer iets leuks aangeschaft voor de Fazer!

Rest mij om nogmaals het nieuwe bestuur en commissieleden heel veel succes toe te wensen en laten we met z'n allen genieten van een mooi motor seizoen!

Ciao,
BenB 8-)

Ex-voorzitter A.F.C.N.
Gebruikersavatar
SilverTip
110,3 kW
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 22:06
Locatie: Tilburg

Re: Nieuw bestuur en commissies

Bericht door SilverTip »

BEN B schreef:Beste motorvrienden,

Na 14 dagen 'internet on black' (zie bericht forum elders) ook hier nog maar even reageren op de geslaagde A.L.V.

Ik was ook blij met de goede opkomst ondanks het minder plezierige weer. Daarnaast hebben we kunnen schakelen met z'n allen en staat er weer een volwaardig bestuur. En dat zijn weer allemaal vrijwilligers die hun tijd en energie in onze club steken, geweldig!

Tijdens de A.L.V. heb ik als voorzitter, namens het bestuur, een dankwoord gericht aan alle vrijwilligers die het afgelopen jaar weer actief waren binnen onze club. Daarbij hebben wij enkele mensen naar voren gehaald en bedankt met een bloemetje en/of een goede fles wijn. Speciaal hebben wij Gert en Michel (niet aanwezig bij ALV) genoemd/geroemd en bedankt voor hun inzet omdat zij per ALV 2013 gestopt zijn met hun activiteiten voor onze club. En zo te lezen is de enveloppe inmiddels goed aangekomen bij beide heren, het is jullie gegund!

Afscheid nemen als 'voorzitter' was toch wel even een moment voor mij om bij stil te staan. Drie heel snelle jaren waarbij veel is gebeurd binnen onze club, zaken die zijn veranderd, nieuwe ideeën zijn omgezet in acties/afspraken/evenementen etc. maar vooral het realisme, realisme dat wij als club bestaansrecht hebben blijft mij bij. Niet alleen naar het verleden maar vooral naar de toekomst! Daar ben ik heel blij mee en kunnen we als club trots op zijn!

Ja, ook ik kreeg een envelop met een waardebon van het nieuwe bestuur. Ben ik blij mee en heb al weer iets leuks aangeschaft voor de Fazer!

Rest mij om nogmaals het nieuwe bestuur en commissieleden heel veel succes toe te wensen en laten we met z'n allen genieten van een mooi motor seizoen!

Ciao,
BenB 8-)

Ex-voorzitter A.F.C.N.

Ook vanuit Sprang-Capelle dank aan ieder die zich voor de club heeft ingespannen de afgelopen jaren en nog zal doen de komende jaren :notworthy:
Ik begrijp dat er een bon onderweg is :-D vandaag kreeg ik die binnen maar die was van het CJIB ter waarde van € 154,- voor 19 kilometer te hard bij Roosendaal op 16 maart jl., neem aan dat het niet die bedoelde bon was :shaking:

Alvast bedankt in ieder geval. :thumbleft:

Gr,

Michel :thumbleft:
Leven in het moment, reizen en samen genieten, morgen kan het ineens anders zijn.....
Plaats reactie