Leden foto's

de plek voor bestuursmededelingen, veranderingen op de site enz.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Pdej
105,2 kW
Berichten: 119
Lid geworden op: ma 14 mei, 2007 21:25

Leden foto's

Bericht door Pdej »

Beste leden,

Zoals jullie weten zijn we vorige maand met de website verhuisd naar een ander provider/server. :hello1:
Van de leden foto’s was de back-up helaas niet recent :crybaby: en daar door zou het kunnen dat jouw foto er niet meer tussen staat.
Als dat zo is stuur dan a.u.b. een nieuwe foto naar webmaster@fazer.nl zodat we de leden album compleet kunnen maken.

Tevens wil ik een :director: oproep doen aan alle leden, heb je nog geen foto opgestuurd of is jouw foto niet meer recent stuur dan een foto zodat we al die silhouetten kwijt raken. :thumbup: :-D
Na elke bocht komt weer een nieuwe bocht. :-)
Patrick
Gebruikersavatar
Fuel Supply
105,2 kW
Berichten: 275
Lid geworden op: do 10 mar, 2011 13:23
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Re: Leden foto's

Bericht door Fuel Supply »

Pdej schreef:Tevens wil ik een oproep doen aan alle leden, heb je nog geen foto opgestuurd of is jouw foto niet meer recent stuur dan een foto zodat we al die silhouetten kwijt raken.
De ledenlijst is zowel op de pagina Leden met de fotootjes alsook achter de inlog op het Ledenoverzicht (met de e-adressen) helemaal geactualiseerd. Gaarne zou ik de quote van Patrick hierboven daarom nog eens willen accentueren! :color:

Heb je een leuke foto van jezelf in een "flitsende" pose :roll: , het liefst natuurlijk met je Fazer, stuur die dan even naar redactie@fazer.nl en toon de bezoekers van onze site hoe fraai jij met jouw motorfiets er uit ziet! Of evt. zonder fiets; show dan je nieuwe haarcoupe of juist dat al je haren er zijn afgewaaid ........ (voor de oudere jongere mannen ....) :enjoy:

:shock: :shock: Waarschuwing We hebben heel veel dierenplaatjes van apen, ezels en van die geinige stokstaartjes in ons bezit en zullen deze tezijnertijd gaan gebruiken om de zwarte silhouetten te vervangen .......... :scratch:

Grtz., Willem :pirate:
secretaris AFCN

PS; kloppen je gegevens op het ledenoverzicht of is er iets gewijzigd? Geef dat dan aub even door op secretaris@fazer.nl
Haast je als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt.
Plaats reactie